Mūsų pačių svetainę meta Google TOP-10

Tikime, kad rimti SEO specialistai visų pirma turi būti susitvarkę savo pačių svetainės pozicijas Google paieškoje. Tai turėtų būti pirmas kriterijus, atsirenkant SEO partnerį. Digitalstar.lt svetainę meta Google pirmame puslapyje įvedus šiuos raktinius žodžius :
„SEM”, „sem reklama”, „digital reklama”, „digital reklamos paslaugos”, „digital reklamos agentūra”, „svetainių optimizavimas”, „SEO agentūra Vilniuje”, „digital marketingas”, „Google banerinė reklama”, „pop up reklama”, „banerinė reklama”, „digital agentūra”, „puslapio optimizavimas”, „reklama instagrame”, „banerių kūrimas”, „banerio kūrimas”, „tekstų kūrimas”, „Facebook paskyrų administravimas”, „digital marketingo agentūra”, „tekstų svetainėms kūrimas”, „Gmail reklama”, „Google optimizacija”, „SEO optimizavimas”, „SEO reklama”, „vidinė seo optimizacija”, „Google optimizavimas”, „sloganas”.

Beveik 80% mūsų esamų SEO klientų dirba su mumis daugiau nei 1 metus

 

Beveik 80% mūsų esamų klientų turi sudarę SEO paslaugų sutartis ilgiau negu vienerius metus. 67% klientų – daugiau nei dvejus metus. 58% klientų dirba su mumis tris arba daugiau kaip tris metus.
Maždaug penktadalis mūsų klientų užsako vienkartines paslaugas – dažniausiai tai yra vienkartinis vidinio SEO sutvarkymas, kurio pakanka mažuose miestuose esantiems verslams, mažos konkurencijos verslams arba verslams, kurie tiesiog nuro susimažinti Google reklamos kainą už paspaudimą.
Ilgalaikiai klientai dažniausiai būna konkurencingose veiklos srityse, kur vyksta kova dėl srauto iš Google organinės (natūralios) paieškos. Dirbant su ilgalaikais klientais mes prisiimame atsakomybę už kokybiškai atliktus darbus ir ilgalaikius rezultatus, gerinant organinės paieškos lankytojų srautą į kliento svetainę.
Pasikalbėkime apie Jūsų projekto SEO galimybes.  Spauskite čia ir atsiųskite mums užklausą.

Jeigu norite gauti paskutinių mūsų atliktų SEO darbų portfolio – parašykite mums.

Svetainės SEO auditas

Dažniausiai užduodami klausimai

Nuo ko priklauso SEO paslaugų kaina?

SEO paslaugų kaina priklauso nuo norimų išsikelti raktinių žodžių konkurencijos, paieškų Google skaičiaus, pačios svetainės turinio valdymo sistemos, esamos SEO situacijos (klaidų, svetainės reitingų), esamų pozicijų, svetainės dydžio.

Kas yra vidinis SEO?

Tai pačios svetainės techninių parametrų optimizavimas. Pavyzdžiui : svetainės krovimosi greitis, meta pavadinimai, meta aprašymai, antraštės, nuorodos, paveiksliukai, SSL sertifikatas, Robots.txt, Sitemap, Schema.org žymėjimas ir kt.

Kas yra išorinis SEO?

Tai atgalinių nuorodų kūrimo tinklas, kuomet sukuriamos aktyvuotos nuorodos kituose puslapiuose, kurios nukreipia į optimizuojamos svetainės titulinį puslapį arba vidinius puslapius.

Jeigu norite savo svetainei atlikti SEO auditą, atsiųskite mums užklausą parašydami savo puslapio pavadinimą, TVS ir svarbiausius raktinius žodžius, kurių pozicijas norėtumėte iškelti.
Priešingai nei daugelis kitų SEO agentūrų, mes neapkrausime Jūsų ilgomis lentelėmis su Jūsų svetainėje esančiomis klaidomis bei neatitikimais. Digital Star specialistas įvertins Jūsų svetainės esamas klaidas, struktūrą, konkurencinę aplinką, raktažodžių sudėtingumą ir paruoš Jums konkretų pasiūlymą kiekvienam aktualiam raktažodžiui. Pasiūlyme matysite kiek kiekvienas iš raktinių frazių turi Google paieškų per mėnesį, kokius panašius raktinius žodžius mes siūlome optimizuoti papildomai, kelintoje pozicijoje Google rodo Jūsų svetainę šiuo metu, kokių pozicijų galima tikėtis po 3,6,9,12 mėnesių, kiek kainuos kiekvieno raktažodžio optimizavimas, darbai kurie įskaičiuoti į SEO paslaugas.

seo auditas
SEO – kas tai yra?

Paprastai kalbant, tai yra įvairių veiksmų seka, kurios dėka svetainės yra geriau reitinguojamos Google ir pagal aktualius raktinius žodžius yra paieškoje metamos aukštesnėse pozicijose.

SEO ETAPAI

Visų pirma, tai yra paties optimizuojamo puslapio sutvarkymas pagal reikalavimus. Puslapis turi turėti tam tikrą struktūrą, hierarchiją. Reikia atminti, kad kiekviena prekė ar paslauga yra atskiras raktinis žodis ir kiekvieną iš jų reiktų padaryti matomą Google robotams. Kiekviena optimizuojama puslapio skiltis turi turėti savo URL adresą, pavadinimą, aprašymą. Taip pat kiekviena skiltis turi turėti unikalų tekstą užėjus į ją. Venkite turinio kopijavimo. Google vertina unikalumą ir nemėgsta plagijatorių. Puslapio žemėlapį reikia padaryti matomą Google robotams – tokiu būdu robotai lengviau supras svetainės struktūrą ir hierarchiją.

Sutvarkius puslapį, reikėtų padirbėti ir išorėje. Tai yra ilgesnis darbas, tačiau jis labai reikalingas, norint būti metamam aukštose paieškos pozicijose. Reikia stengtis puslapį populiarinti – kad nuorodomis į jį dalintųsi kiti vartotojai. Labai vertingos yra nuorodos iš kitų aukštos reputacijos puslapių į Jūsų puslapį. Tam kad jų būtų – reikia sudominti kitus. Galite rašyti ir publikuoti straipsnius internete, kurie būtų įdomūs kitiems ir jie dalintųsi jūsų straipsniais. Patartina turėti blogą (tinklaraštį), kuriame tematiką atitinkančios publikacijos būtų talpinamos reguliariai. Mokama reklama nepakels Jūsų reitingų Google organinėje paieškoje, bet į svetainę, kuri sulaukia didelio ir kokybiško lankytojų srauto, algoritmai gali žiūrėti palankiau.

seo etapai

Taip pat patartina būti aktyviems socialiniuose tinklapiuose, tokiuose, kaip Facebook, Google+, Twitter, Linkedin ir kituose. Susikurkite juose savo įmonės paskyras, pakvieskite prisijungti prie profilio Jūsų klientus. Metodas iš lūpų į lūpas gali būti veiksmingas ir internetinėje erdvėje. Talpinkite pranešimus : naujienas, akcijas, produktų paaiškinimus, publikacijas, video susijusius su Jūsų vykdoma veikla. Reikia bendrauti su savo potencialiais klientais, bandyti juos sudominti. Sudominus, galima pasididinti savo puslapio lankomumą ir paskatinti pardavimus.

nuo ko priklauso seo kaina

Atsargiai talpinkite savo internetinio puslapio nuorodas kitose svetainėse. Dėkite atgalines nuorodas (backlink’us) tik į patikimus, aukštos reputacijos tinklapius. Tų svetainių tematika turi būti panaši į Jūsų svetainės tematiką. Nesusiviliokite puslapiais, kurių Page Rank yra aukštas. Šis Google svetainių reitingavimo kriterijus jau kurį laiką neturi reikšmės. Pasitaiko, kad tinklapiai su aukštu Page rank balu, neduoda naudos indeksavimui, o tik pridaro žalos.

Kai kurie puslapiai už nuorodą pas save prašo, kad Jūs pasitalpintumėte jų nuorodą į savo tinklapį. Labai atsargiai tą darykite, nes galite pridaryti žalos savo puslapiui. Jeigu toks puslapis naudoja nelegalius SEO būdus (Black Hat SEO), ir bus nubaustas Google robotų – Jūsų svetainė bus nubausta taip pat ir greičiausiai
nukris Jūsų pozicijos Google.

Apskritai, siūlome atsargiai žiūrėti į visokio plauko svetaines, kurios siūlo keistis nuorodomis. Greičiausiai tokie puslapiai tai daryti siūlo ne Jums vieniems. Ir netgi jei tuo metu, kai pasitalpinsite atgalinę nuorodą į savo svetainę, ir to puslapio reitingai bus geri. Yra nemaža tikimybė, kad ilgainiui tokie puslapiai prisirinks gausybę atgalinių nuorodų, taps nuorodų veisykla ir bus nubausti Google algoritmų. Tokiu atveju, kentėsite ir Jūs, nes turėsite nuorodą savame tinklapyje į tokią veisyklą.

Kuo toliau, tuo sunkiau yra optimizuoti interneto puslapius. Auga konkurencija – daugėja pačių tinklapių, Google kelia vis daugiau reikalavimų, reikalavimus vis dažniau keičia, atnaujina. Todėl ne visada pavyksta svetaines optimizuoti patiems. Digital Star agentūra teikia visas SEO paslaugas, kasdien domisi SEO naujienomis, pritaiko jas praktikoje ir padeda klientams būti surastiems Google.

NUO KO PRIKLAUSO SEO KAINA?

Dažnai girdime šį klausimą iš savo klientų. Atsakymas yra tas, kad skirtingais atvejais skiriasi ir SEO kaina. Tai priklauso nuo keleto faktorių, kuriuos trumpai aptarsime čia.

SVETAINĖS APIMTIS

Kokio dydžio ir sudėtingumo yra Jūsų svetainė. Be abejo, SEO kaina skirsis paprastos, 5-6 vidinius puslapius turinčios svetainės nuo elektroninės parduotuvės su šimtais ar tūkstačiais prekių.

SVETAINĖS KOKYBĖ

Ar svetainėje yra padarytas vidinis SEO, ar jis buvo pradėtas, bet nebaigtas, o gal svetainę kūrusi kompanija žadėjo padaryti, bet analizė rodo, kad menkai kas bedaryta – šie niuansai įtakoja kainą už paslaugą.

KONKURENCINĖ APLINKA

SEO kaina taip pat priklauso nuo to, kokia veikla užsiima įmonė. O tiksliau, kokio konkurencingumo yra raktažodžiai, kurie bus svarbūs atliekant SEO optimizavimo darbus.

ESAMOS POZICIJOS

Paprastai yra sunkiau iškelti svetainę pagal raktinį žodį, pagal kurį įmonė stovi pirmame puslapyje ir nori papulti į penketuką, negu tada, kai svetainės nėra net pirmuose dešimt Google puslapių. Tačiau abudu atvejai yra tikrai įmanomi.

Bet kokiu atveju prieš dirbdami, mes išanalizuojame puslapį, po ko nustatome išvardintus punktus. Prašome nuspausti čia ir užsisakyti kokybišką SEO analizę. Atlikus ją, galėsime pasakyti SEO kainą būtent Jūsų puslapiui.

SEO svetainėms | Optimizavimas Google paieškai | Digital Star

SEO TEKSTŲ KŪRIMAS

Vienas svarbiausių elementų dabartiniame optimizavime yra SEO tekstų kūrimas. Šie tekstai yra naudojami interneto tinklapiuose aprašyti skirtingas skiltis, pavyzdžiui, prekes ar paslaugas. Taip pat SEO tekstai gali būti rašomi tada, kai yra talpinamas straipsnis su optimizuojamais raktiniais žodžiais kitose svetainėse.

SEO tekstai pasižymi tuo, kad jie yra skirti paieškos sistemų robotams, bet ne skaitytojams. Tačiau profesionaliai sukurtas ir parašytas tekstas gali būti įdomus ir žmonėms. Idealiu atveju, toks tekstas gali būti vertingas abiems. SEO tekstas turi atitikti tam tikras taisykles, kad duotų naudos. Kreipkitės į mus, jeigu norite kokybiško SEO teksto kūrimo.

SEO tvarkymo darbai | Puslapių optimizavimas | Išsami puslapio analizė | SEO paslaugų kaina

RAKTINIŲ ŽODŽIŲ POZICIJŲ KILIMO GARANTIJA

SEO yra ilgalaikis procesas, kurio rezultatų kartais reikia palaukti ilgėliau. Puikiai tai suprasdami, siūlome savo klientams raktinių žodžių pozicijų kilimo garantijas ilglaikiams optimizavimo sutarimams.

Kaip viskas vyksta? Visų pirma padaroma raktinių žodžių analizė, po kurios galima matyti tinkamus raktinius žodžius (sinonimai, skirtingi linksniai, vienaskaita, daugiskaita ir t.t.) su kiekvieno iš jų vidutiniu paieškų Google skaičiumi per mėnesį, kliento svetainės esamomis pozicijomis Google organinėje paieškoje pagal kiekvieną raktažodį. Tada klientas iš to sąrašo atsirenka konkrečius raktinius žodžius (naudingiausius, pelningiausius, populiariausius etc.) su kuriais bus atliekami optimizavimo darbai.

Sutarties pasirašymo dieną nuimamos ir užfiksuojamos tų raktažodžių esamos pozicijos Google paieškoje. Išsikeliami tikslai raktažodžių pozicijų pasiekimui po 3, 6, 12 mėnesių. Mes garantuojame išsikeltų raktažodžių tikslų įvykdymą.

Kiekvieną mėnesį klientas gauna ataskaitas, kuriose mato kiekvieno raktinio žodžio pozicijas, kilimo progresą.

Gaukite asmeniškai Jums paruoštą SEO paslaugų pasiūlymą su raktažodžių kilimo garantija.Parašykite savo svetainės pavadinimą ir svarbiausius raktinius žodžius, paspaudę ant šios užklausos formos.

Kokios išlaidos būna SEO procese?

Vykstant SEO procesui, be SEO specialisto, jame dalyvauja tekstų rašytoja, programuotojas, svetainės administratorius. Didžiausią išlaidų dalį sudaro SEO tekstų ir straipsnių į optimizuojamos svetainės blogą rašymas, SEO straipsnių su nuorodomis talpinimas aukštos reputacijos puslapiuose. Vidiniam SEO – pačios svetainės programavimo darbai (reikalui esant), naujo turinio į svetainę įkėlimas.
Kai kurios SEO agentūros papildomai apmokestina SEO tekstų ar blogo straipsnių rašymą, programavimo darbus, nuorodų talpinimą brangiuose aukšto autoriteto puslapiuose. Digital Star į pasiūlymo kainą yra įskaičiuoti visi su SEO susiję darbai. Todėl klientai gali būti ramūs, kad vykstant SEO darbams nebus išrašomos papildomos sąskaitos.

Kodėl konkurentų svetainės Google yra aukščiau negu Jūsų?

Google savo paieškoje reitinguoja svetaines pasiremdamas daugybe kokybinių rodiklių. Pagrindiniai jų yra šie :
* Svetainės krovimosi greitis mobiliuosiuose įrenginiuose ir kompiuteriuose.
* Svetainės domeno autoritetas.
* Puslapio autoritetas – dažniausiai įvertinamas svetainėje esantis turinys, ar jis kokybiškas, išsamus.
* Meta žymos title ir description – ar jos tinkamai aprašytos, ar atitinka SEO taisykles.
* Nukreipimo puslapio sutapimas su į paieška vedamu raktiniu žodžiu.
* Atgalinių nuorodų skaičius, ir, ypatingai, jų kokybė.
* Atgalinių nuorodų atvedamas srautas į Jūsų svetainę.
* Vidinių svetainės nuorodų struktūra.
* Nukreipimo puslapyje esančio teksto kokybė ir apimtis.
* Nukreipimo puslapyje esančių antraščių pavadinimai.
* Nukreipimo puslapyje esančios išorinės nuorodos (outgoing links).
* Lankytojų elgsena svetainėje – atmetimo rodiklis, praleidžiamas laikas svetainėje, vidinių puslapių peržiūrėjimas.
* Parodymų ir paspaudimų santykis Google organinėje paieškoje.
* Svetainės lankomumas.

SEO strategija

SEO strategija yra sudaroma kiekvienam projektui individualiai, atsižvelgiant į vidinio SEO klaidas, svetainės struktūrą, optimizuojamus raktinius žodžius, konkurencinę aplinką, svetainės amžių. Viena strategija gali būti pasirinkta dirbant su sena svetaine ir konkurencingomis raktinėmis frazėmis ir visai kita – dirbant su naujai sukurta svetaine. Jeigu norite susidėlioti savo svetainei SEO strategiją – parašykite mums.

seo strategija
Kodėl geriau rinktis SEO agentūrą vietoje to, kad optimizuoti pačiam?

Turint laisvo laiko ir pastoviai mokinantis, SEO paslapčių galite išmokti ir pats. Daugybė informacijos yra internete anglų ir lietuvių kalbomis. Kartais ta informacija prieštarauja viena kitai, tad būtina pasitikrinti ir išsibandyti skirtingus patarimus realiai. Išvardiname punktus, kodėl pozicijų kėlimo darbą geriau patikėti SEO agentūrai :
* SEO agentūroje dažniausiai dirba visa komanda : SEO specialistas, tekstų rašytojas, programuotojas, dizaineris, svetainių administratorius. Todėl darbai vyksta daug greičiau, nei dirbant vienam žmogui.
* SEO agentūra turi patirties ir know – how. Dėl to nereikės gaišti laiko su nesėkmingais eksperimentavimais, skirtingų strategijų išbandymais ant savo svetainės.
* Agentūra dažniausiai turi savo tekstų rašytojus. Tekstų, darant SEO, reikia labai daug. O jų rašymas yra laikui imlus procesas.
* Agentūra dažniausiai turės patirties su tokiais pačiais arba panašiais projektais kaip Jūsų. Todėl rezultato pasiekimas bus greitesnis.
* Agentūros turi brangius mokamus SEO įrankius, kurie gerokai palengvina darbą. Tik vienos svetainės projektui, pirkti tokius įrankius gali būti brangu.
* SEO agentūra turi platų partnerių tinklą ir gali talpinti SEO straipsnius į daugelį aukšto autoriteto svetainių.
* SEO įmonės moka už straipsnių talpinimą mažesnę kainą, nes užsako tokius straipsnius reguliariai dideliais kiekiais.

Kodėl geriau rinktis SEO agentura
Kokius klausimus užduoti pasirenkant SEO specialistą

Pasirinkti kvalifikuotą SEO specialistą gali pasirodyti sunku. Tai padaryti padės tinkamai užduoti klausimai :
* Pagal kokius raktinius žodžius SEO specialistas yra išsikėlęs savo paties interneto svetainę į pirmą Google puslapį?
* Su kokiais klientais SEO specialistui teko dirbti, kaip sekėsi, ar galėtų duoti tų klientų kontaktus, kad susisiekti ir paklausti atsiliepimų apie bendradarbiavimą, pasiektus rezultatus?
* Kokius ypač konkurencingus raktinius žodžius specialistui yra tekę iškelti į Google pirmą puslapį? Ar gali pateikti tuos raktažodžius, jų paieškų skaičių Google per mėnesį ir iškeltų svetainių pavadinimus?
* Kokią strategiją yra numatęs specialistas Jūsų svetainei? Ar gali ją detalizuoti ir pagrįsti?
* Ar SEO specialistas prisiims atsakomybę už savo atliktus darbus? Ar gali prognozuoti raktažodžių pozicijas po 3, 6, 9, 12 mėnesių?
* Ar specialistas gali suteikti savo darbams garantiją? Kas bus, jei specialistas nepasieks pozicijų, kurias pats žadėjo?
* Ar šis asmuo gali pažadėti Jums konkrečias TOP-3 ar TOP-5 pozicijas? Jei taip – galite daugiau nieko nebeklausti. To padaryti neįmanoma ir žmogus Jums meluoja.
* Ar SEO proceso metu bus papildomų išlaidų – programavimo, straipsnių rašymo, straipsnių talpinimo, konsultacijų ar kiti mokesčiai? Kokios konkrečiai paslaugos įeina į pasiūlymo kainą?
* Taip pat paklauskite, kaip SEO specialistas elgsis, jei dirbdamas su Jumis, gaus užklausą dėl SEO paslaugų iš Jūsų konkurento?
Daugiau klausimų kaip pasirinkti SEO specialistą rasite šiame straipsnyje.

Kokius klausimus uzduoti pasirenkant SEO specialista
Dažniausiai daromos SEO klaidos
Vidinio SEO klaidos

* Netinkamai aprašyti arba išvis neaprašyti meta title‘ai, meta description‘ai.
* Netinkamai sudėtos antraštės tekste.
* Neatitinkanti raktinių žodžių svetainės paslaugų meniu dalis.
* Neoptimizuotos nuotraukos.
* Neoptimizuotas puslapio krovimosi greitis.
* Skurdus turinys, mažai teksto.
* Nesudėtos arba netinkamai sudėtos vidinės nuorodos.
* Nėra svetainės žemėlapio (sitemap), robots.txt direktorijos.
* Daug nerasto puslapio (page not found 404) nuorodų.
* Neatlikta raktinių žodžių analizė.
* Nėra pagrindinės antraštės.
* Svetainė „prifarširuota“ raktiniais žodžiais.

Išorinio SEO klaidos

* Neatlikta konkurentų svetainių nuorodų analizė.
* Yra daug „spaminių“ atgalinių nuorodų.
* Mažas skaičius aukšto autoriteto stiprių nuorodų į optimizuojamą svetainę.
* Daugelis atgalinių nuorodų yra SEO straipsnių bloguose ir kataloguose, kurie nesusiję tematiškai.
* Daugelis atgalinių nuorodų su SEO straipsniais naudoja tą patį raktažodį anchor tekste.
* Nuorodos nepatalpintos nemokamuose aukšto autoriteto svetainių kataloguose.

Google My Business neišnaudojimas

Ne visi žino, kad galima išsikelti savo įmonės My Business paskyrą į Google organinės paieškos pirmą puslapį su svarbiais raktiniais žodžiais. Tai yra papildomas kanalas gauti kokybiškam lankytojų srautui.

mybusiness paskyros isnaudojimas
Buvome aukštose pozicijose, bet staiga pozicijos nukrito

Kartais į mus kreipiasi klientai, kurie ilgą laiką buvo aukštose Google pozicijose, bet staiga jų pozicijos nukrito žemyn. Tam gali būti keletas priežasčių.
* Buvo atnaujinta arba perkurta svetainė ir svetainės kūrėjai nepadarė vidinių puslapių peradresavimų, arba padarė juos netinkamai. Jeigu tokie peradresavimai nepadaromi – seni vidiniai puslapiai dingsta ir lankytojai paspaudę ant tokių puslapių Google mato 404 klaidą „puslapis nerastas“.
* Klientas nusisamdo nekvalifikuotą SEO specialistą ir šis prideda daug spaminių nuorodų abejotinos reputacijos tinklapiuose. Google robotai gauna signalą, kad kliento puslapis „įtartinas“ ir numeta jį žemyn.
* Konkurentai sąmoningai užsako Jūsų svetainei daug spaminių nuorodų ir Jūsų puslapio pozicijos krenta žemyn.
* Dėl netinkamos apsaugos, svetainę „nulaužia“ ir joje talpina spaminę reklamą. Lankytojai užėję į Jūsų svetainę mato ne Jūsų turinį, o patenka į įvairias abejotino patikimumo reklamines ar pornografines svetaines.

Jeigu norite atlikti savo puslapio SEO auditą, parašykite mums.

nukritusios Google pozicijos
Kaip skiriasi srautas, nuo to kelintoje pozicijoje Jūs Google

Yra glaudus santykis tarp to, kelintoje pozicijoje organinėje paieškoje yra svetainė ir kokį lankytojų srautą ji gauna pas save. Stebėdami daugelio klientų pozicijas ir Google Analytics lankomumo duomenis, padarėme išvadą, kad produktyvumas gali smarkiai skirtis net esant pirmame Google puslapyje.
Paprastai visi kiti rezultatai, kurie nepatenka į pirmą puslapį gauna tik apie 10% visų lankytojų dėmesio. Tai reiškia, kad visos svetainės, kurios yra nuo antro puslapio pradžios iki dešimto pabaigos, pasidalina tarpusavyje 10% visų Google lankytojų.
TOP-5 pozicijos pritraukia 50% srauto. TOP-2 ir TOP-9 pozicijų lankomumas iš organinės paieškos gali skirtis 2-3,5 kartais.

lankytoju srautas is google paiesku
SEO pliusai
SEO pliusai

Paminėsime pagrindinius SEO paslaugų pliusus ir išskirtinumus, lyginant su kitomis rinkodaros priemonėmis.
* Google organinės paieškos rezultatai interneto lankytojams atrodo patikimi. Jie patys mato ir randa svetaines. Tipinis lankytojas mano, kad jeigu jau svetainė yra pirmame puslapyje, tai neveltui. Negalime su tuo nesutikti.
* Natūralios paieškos rezultatus žmonės mato būtent tuo metu, kai ieško jiems reikalingų prekių ir paslaugų.
* Srautas iš organic‘o yra labai kokybiškas. Dažnai generuoja daugiausiai konversijų, lyginant su kitais interneto reklamos kanalais.
* SEO investicijų grąža yra viena aukščiausių. Žiūrint į ilgesnę perspektyvą – tai vienas pigiausių ir efektyviausių internetinės rinkodaros kanalų.
* Jeigu SEO paslaugos yra suteiktos profesionaliai ir jeigu nėra itin didelės konkurencijos – SEO rezultatai išlieka ilgą laiką po paslaugų teikimo.
* Kai kuriems verslams, SEO yra vienas pagrindinių ir kokybiškų kanalų – gali sugenuoti iki 70% visų konversijų, tame tarpe ir pardavimų.
* Išsikėlus pozicijas paieškoje ženkliai padaugėja skambučių, užklausų, pardavimų, klientų.
* SEO agentūros darbą klientui įvertinti gan paprasta – jis atsispindi pozicijų pokytyje.
* SEO pagalba mažesni ar vidutinio dydžio verslai gali įgauti pranašumą internete.
* SEO paslaugos neapsiriboja pozicijų paieškoje kėlimu, jos taip pat apima platesnę sklaidą internete. Talpinant SEO straipsnius didinamas įmonės žinomumas ir galima ją ar jos parduodamus produktus papildomai pareklamuoti.

SEO minusai
SEO minusai

* Esant vidutinei arba didelei konkurencinei aplinkai, SEO procesai užtrunka ir norimų rezultatų tenka palaukti.
* Neįmanoma garantuoti į kokias pozicijas pakils optimizuojami raktiniai žodžiai.
* Vis daugiau įmonių pradeda naudotis SEO paslaugomis, tad kai kuriose srityse yra didelė konkurencija.
* Norint išsikelti pozicijas, kartais reikia perkurti savo svetainę ar sukurti naują.

Kaip vyksta bendravimas su klientais?

Prieš sutarties pasirašymą klientas atsiunčia pagrindinius raktinius žodžius, kuriuos nori išsikelti Google paieškoje. Mes patikriname įvairiais SEO įrankiais kiek tie raktažodžiai turi paieškų ir pasiūlome papildomų, panašių į siųstus raktinių žodžių (skiriasi linksnis, daudiskaita, vienaskaita, skirtingos žodžių kombinacijos), kurie irgi turi paieškų. Klientas galutinai išsirenka raktines frazes. Mes paruošiame lentelę kurioje prie kiekvieno žodžio matosi paieškų skaičius per mėnesį Google, esama kliento svetainės pozicija natūralioje Google paieškoje, prognozuojamas pozicijos kilimas po trijų, šešių, devynių ir dvylikos mėnesių, raktažodžio kaina mėnesiui. Taip pat paslaugos, kurios įeis į tą kainą.

Prasidėlus SEO paslaugoms. Pirmiausiai yra sutvarkomas vidinis SEO – meta tagai, tekstai, antraštės, meniu struktūra, jeigu reikalinga – sukuriamim nauji vidiniai puslapiai su visais reikalingais SEO atributais. Tada pereinama prie išorinio SEO.
Kas mėnesį klientas gauna ataskaitas, kuriose mato pozicijų palyginimą su būtomis prieš prasidedant darbams ir po mėnesio, dviejų ir t.t. Daugumą darbų nuimame klientui nuo pečių.
Kartais reikalinga pagalba ir iš kliento pusės. To bendravimo mastas pasirenkamas pasirenkant konkrečią SEO strategiją dar prieš sutarties pasirašymą.

Jei norite gauti daugiau informacijos – parašykite mums.

bendravimas su klientu
Konkurentų analizė

Prieš pradedant SEO paslaugas, rekomenduojama atlikti SEO konkurentų analizę. Šios analizės metu reiktų patikrinti kokius raktažodžius naudoja kitos svetainės, kokiose pozicijose Google organinėje paieškoje rodo Jūsų ir konkurentų svetaines.
Analizuojant palyginamas Jūsų ir konkurentų svetainių domeno, puslapio autoritetas. Su tokiais įrankiais kaip MOZ ir Ahrefs galima patikrinti kokiuose puslapiuose konkuruojančios svetainės turi atgalinių nuorodų (backlinkų).

Kodėl verta rinktis Digital Star

Digital Star yra orientuota į galutinį tikslą SEO agentūra. Tai reiškia, kad maksimaliai koncentruojamės ne formalų darbų atlikimą, o į tai, kokį rezultatą duoda darbai.
Gerbiame savo klientus, todėl neturime jokių standartizuotų „SEO planų“ ar „SEO paslaugų paketų“. Kiekvienam klientui sudaromas individualus planas ir pasiūlymas, atsižvelgiant į svetainę, raktinius žodžius ir konkurencinę aplinką.
Užsakydami optimizavimo paieškos sistemai paslaugas, klientai gauna pilną paslaugų spektrą : Vidinį, išoriniį tekstą, reikalingus programavimo darbus, tekstų rašymo paslaugas – pačiai svetainei ir išoriniams SEO straipsniams, SEO strategiją, auditą, rezultatų monitoringą, kasmėnesines ataskaitas, kuriose matomas pozicijų pokytis.

Jei domina paieškos variklio optimizavimo paslaugos – atsiųskite mums užklausą.

digital star agentura
Ko mes nedarome?

* Nenaudojame neleistinų ir rizikingų Black Hat SEO technologijų.
* Neišrašinėjame papildomų sąskaitų už atskiras paslaugas, kaip kad tekstų rašymas, programavimo darbai, straipsnių talpinimas aukšto autoriteto puslapiuose ir kitų. Į SEO paslaugų kainą įeina visos su SEO susijusios paslaugos.
* Neimituotame darbų, o dirbame tikslingai. Pagrindinis tikslas – pozicijų kilimąs. Pozicijų pokytį matysite kiekvieną mėnesį, gavę ataskaitą.
* Vienu metu nedirbame su keliais konkurentais. Nenorime, kad darą trukdytų interesų konfliktai. Iš kiekvienos veiklos srities pasirenkame tik vieną klientą tame pačiame mieste. Jeigu gauname užklausų iš konkuruojančių įmonių – tokius pasiūlymus atmetame.
* Nevengiame atskleisti savo atliktų darbų portfolio ir duoti savo buvusių ar esamų klientų kontaktų pasitikrinti atsiliepimus apie mūsų atliktus darbus.
* Neatliekame darbų, kai konkurentai užsako kitai svetainei pozicijų „nuleidimą“.
* Nevengiame prognozuoti būsimų raktažodžių pozicijų metams į priekį, ar trumpesniam laikotarpiui.
* Nesikratome atsakomybės ir savo atliktiems darbams suteikiame garantiją.
* Specializuojamės lokaliame SEO ir galime padėti išsikelti savo Google My Business paskyrą į pirmą puslapį pagal tikslinius raktinius žodžius.

black hat seo
Ilgalaikis SEO palaikymas

Pasiekus pirmą Google puslapį ir norimas vietas, klientai pajaučia, kad jų verslas gauna daugiau užklausų, skambučių, pardavimų. Norint išlaikyti pozicijas, reikia pastovaus monitoringo ir palaikomųjų darbų. Klientui pageidaujant, rekomenduojame ilgalaikį SEO palaikymą ir tokiu būdu užtikriname pastovų užklausų srautą.

Mūsų klientai, atsiliepimai apie mus

Klientai, su kuriais esame dirbę ir dirame iki šiol : BTA draudimas, Ekskomisarų biuras, Femina Bona, Omniva, Ruukki Lietuva, Wienerberger Lietuva, Saint Gobain statybos gaminiai, Teamgate, Greitai.lt, Ecovis advokatų kontora, Krantas Travel, Šv. Kristoforo odontologijos klinika, Medicina practica, Šeimos medicinos centras, Ąžuolyno klinika, Sriubos diena, Intrac Lietuva, Style24.lt, Synlab, Smart parts, iFix Norwich, Apacare, BNM finance and law, Gocrazy.lt, Finansų apskaitos centras, Financia, Osteomedika, Floravitas, Geodezijos centras, iCan kalbų mokymo centras, Žvėryno odontologijos klinika, Virtuvės fėja, Stilingoslubos.lt, TL transport, Asmens sveikatos klinika, Finteisa, Agmeka, Švarista, Snailette, DC Lieporiai, Solet Technics, Vigantas Ovadnevas vestuvių fotografas, Higienaverslui.lt, Klaipėdos odontologijos centras, Angitia, Jeans4You.lt, Coyoteherbs.com, Protezavimas-implantavimas.lt, Ficlinica, Belladerma, SOS klinika, Clinicin, Coral travel, Unavita.

SEO paslaugos yra teikiamos internetu bei šiuose Lietuvos miestuose : Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Alytuje, Akmenėje, Anykščiuose, Ariogaloje, Baltojoje Vokėje, Birštone, Biržuose, Dauguose, Druskininkuose, Dūkšte, Dusetose, Eišiškėse, Elektrėnuose, Gargžduose, Garliavoje, Gelgaudiškyje, Grigiškėse, Ignalinoje, Jiezne, Jonavoje, Joniškėlyje, Joniškyje, Jurbarke, Kaišiadoryse, Kalvarijoje, Kavarske, Kazlų rūdoje, Kėdainiuose, Kybartuose, Kelmėje, Kretingoje, Kudirkos Naumiestyje, Kupiškyje, Kuršėnuose, Lazdijuose, Lentvaryje, Linkuvoje, Mažeikiuose, Molėtuose, Naujojoje Akmenėje, Nemenčinėje, Neringoje, Obeliuose, Pabradėje, Pagėgiuose, Pakruojyje, Palangoje, Panemunėje, Pasvalyje, Plungėje, Priekulėje, Prienuose, Radviliškyje, Ramygaloje, Raseiniuose, Rietave, Rokiškyje, Rūdiškėse, Salantuose, Sedoje, Simne, Skaudvilėje, Skuode, Smalininkuose, Subačiuje, Šakiuose, Šalčininkuose, Šeduvoje, Šilalėje, Šilutėje, Širvintose, Švenčionėliuose, Švenčionyse, Telšiuose, Tytuvėnuose, Trakuose, Troškūnuose, Ukmergėje, Utenoje, Užventyje, Vabalninke, Varėnoje, Varniuose, Veisėjuose, Ventoje, Viekšniuose, Vievyje, Vilkaviškyje, Vilkijoje, Virbalyje, Visagine, Zarasuose, Žagarėje, Žiežmariuose.

Esame įsikūrę Vilniuje ir aptarnaujame klientus šiuose Vilniaus mikrorajonuose : Centre, Žirmūnuose, Antakalnyje, Fabijoniškėse, Šeškinėje, Naujininkuose, Naujojoje Vilnioje, Lazdynuose, Karoliniškėse, Justiniškėse, Naujamiestyje, Pašilaičiuose, Senamiestyje, Šnipiškėse, Viršuliškėse, Pilaitėje, Žvėryne, Grigiškėse, Paneriuose, Užupyje, Gariūnuose, Belmonte, Valakampiuose, Liepkalnyje, Baltupiuose, Jeruzalėje, Saltoniškėse, Santariškėse, Kirtimuose, Saulėtekyje, Verkiuose, Degeniuose, Jočionyse, Kazbiejuose, Liudvinave, Naujakiemyje, Trakų Vokėje, Vilkpėdėje, Ąžuolijuose, Burbiškėse, Dilgynėje, Pakupečiuose, Pupinėje, Salininkuose, Užusienyje, Aukštajame Pavilnyje, Žemajame Pavilnyje, Guriuose, Leoniškėse, Pūčkoriuose, Tuputiškėse, Ąžuolynėje, Basiukuose, Katiliškėse, Kuprioniškėse, Liepkalnyje, Markučiuose, Rasose, Ribiškėse, Antaviliuose, Aukštagiryje, Aukštuosiuose Karačiūnuose, Aukštojoje Veržuvoje, Pupojuose, Dvarčionyse, Galgiuose, Kairėnuose, Kalnuose, Liepinėje, Lyglaukiuose, Mileišiškėse, Pylimėliuose, Šile, Turniškėse, Valakupiuose, Vismaliukuose, Karačiūnuose, Balsiuose, Dvarikščiuose, Krakiškėse, Naujaneriuose, Ožkiniuose, Prašiškėse, Staviškėse, Riešėje, Visoriuose, Bajoruose, Pavilionyse, Lazdynėliuose, Bukčiuose, Gineitiškėse, Pavilionyje, Tarandėje, Dvarykščiuose, Padekaniškėse, Varnėje, Medžiakalnyje, Vaidotuose, Gureliuose.

Susisiekite su mumis, jeigu norite gauti mūsų SEO atliktų darbų portfolio. Atsiliepimai apie Digital Star.

DOMINA SEO PASLAUGOS?
Susisiekite su mumis