Efektyvus skaitmeninės reklamos būdas
Reklama internete
Dažniausiai užduodami klausimai
Kokia būna reklama internete?
Yra skirtingų internetinės reklamos formų – SEO, Google Ads reklama, remarketingas, reklaminiai skydeliai, reklama socialiniuose tinkluose, turinio rinkodara, pranešimai spaudai, reklaminiai straipsniai ir kt.
Kiek kainuoja internetinė reklama?
Kainos priklauso individualiai. Priklauso nuo reklaminės kampanijos tikslų, pačio reklamuojamo produkto. Susisiekite su mumis, jei norite gauti individualų pasiūlymą.
Kaip pamatuoti reklamos internete efektyvumą?
Reklamos efektyvumą pamatuoti yra paprasta turimų įrankių pagalba. Galima apskaičiuoti kiek pardavimų, užklausų atvedė reklama, kokia yra paspaudimo kaina.
Reklama internete yra ne tik kanalas įmonėms būti matomoms. Pastebima tendencija, kad Lietuvoje ir visame pasaulyje, potencialūs pirkėjai vis dažniau sprendimą pirkti priima internete. Seniau žmonės reikalingas prekes išsirinkdavo ir nusipirkdavo fizinėse parduotuvėse. Dabartiniais laikais dažnas vartotojas išsirenka prekę ar paslaugą internete, o tik tada važiuoja į parduotuvę. Dalis žmonių taupydami laiką ir pinigus beveik visąlaik apsipirkinėja elektroninėje erdvėje. Tą įrodo Kalėdinis laikotarpis, kai parduotuvės būna perpildytos dovanų ieškančių pirkėjų. Ne visi nori laukti ilgose eilėse ir stumdytis su kitais. Neretai pirkdami internete žmonės sutaupo ne tik laiko bei nervų. Paprastai internete prekės būna pigesnės – juk nereikia nuomotis didelių prekybos patalpų, mokėti atlyginimų pardavėjams. Taip galima sutaupyti ir pinigų.
KODĖL VERTA RINKTIS INTERNETINĘ REKLAMĄ?
Kadangi vartotojai vis daugiau laiko praleidžia prie kompiuterių, reklama internete tampa vis stipresniu įrankiu įtakoti savo potencialius klientus. Tyrimais įrodyta, kad kai žmonės renkasi kompaniją arba prekinį ženklą – mieliau renkasi tą, kuris jiems yra žinomas ar matomas. Paprasčiausiai žmonės linkę manyti, kad kažkur girdėta ar matyta įmonė yra patikimesnė nei niekur nematyta ir negirdėta. Į kompaniją siūlančią prekes bei paslaugas, bet anksčiau niekur negirdėtą žiūrima atsargiai. O kuomet renkamasi iš kelių įmonių, siūlančių panašias prekes ar paslaugas, be abejo, laimi įmonė, kuri rūpinasi marketingu internete. Žinomos kompanijos internetinį marketingą dažniausiai naudoja akcijų, specialių pasiūlymų, prekių reklamavimui.
REKLAMA INTERNETE PADEDA
Reklama internete gali atlikti keletą paskirčių:
Didinti klientų skaičių. Dažnai vartotojai patys ieško jiems reikalingų prekių bei paslaugų. Mes padedame savo klientams būti surastiems tokių vartotojų.
Auginti esamų klientų lojalumą. Kiekvienas įmonės savininkas nori turėti kuo daugiau pastovių, o ne vienkartinių klientų. Tam reikia reguliariai priminti apie save. Klientus reikia informuoti apie naujas prekes/paslaugas, nuolaidas, specialius pasiūlymus, akcijas, lojalumo korteles, išpardavimus, naujai atidarytas prekybos vietas ir panašiai. Vartotojus reikia įtraukti ir skatinti. Reklama internete tam puikiai pritaikyta.
Didinti žinomumą kuo didesniam potencialių klientų ratui. Ne visiems vartotojams reikalingos Jūsų paslaugos čia ir dabar. Bet tai nereiškia kad taip bus rytoj ar po mėnesio. Esant poreikiui, klientai pirmiausiai prisimins įmones, kurias jau matė. Didžiosios kompanijos labai plačiai naudoja šį „klientų užauginimo” metodą.
Bendrauti su klientais. Socialiniai tinklai ir kiti reklamos kanalai turi puikius įrankius kalbėtis su Jūsų klientais. Būkite arčiau savo kliento. Supraskite jį ir padėkite jam suprasti jus. Įtraukite jį į norimą veiklą, sudominkite, informaciją apie savo prekes ir paslaugas pateikite įdomia, intriguojančia forma.
Taikytis į konkrečias auditorijas. Dabartiniai reklamos kanalai turi gausybę įrankių reklamos auditorijos filtravimui. Neleiskite pinigų vėjais „šaudydami į orą“. Mokėkite tik už pasiekiančias būtent Jūsų klientą marketingo priemones. Yra galimybė reklamą transliuoti specializuotose, konkrečios temos svetainėse, filtruoti lytį, amžių, šalį, miestą, pomėgius.
Paskutiniu metu mus supa labai daug agresyvios reklamos. Mes ją matome visur – gatvėje, telefone, kompiuteryje, netgi kildami liftu. Ne visa reklama mus veikia vienodai. Ir toli gražu ne visa – palieka malonų įspūdį ar skatina pirkti reklamuojamą produkciją. Kreipkitės į mūsų specialistus ir mes padėsime nuspręsti, kokia reklama internete bus efektyviausia būtent Jums.
Facebook reklama | Facebook administravimas | Yandex reklama
Facebook reklama
Efektyvus socialinio tinklo reklamos būdas
Nemaža dalis įmonių nebeįsivaizduoja savo marketinginių kampanijų be šio kanalo. Facebook reklama gali būti ne tik įvaizdžio formavimui, žinomumo didinimui, bet ir pardavimų atlikimui. Daugelis jaunų žmonių didžiąją dalį savo laiko praleidžia Facebook. Pastoviai auga sukurtų anketų skaičius tarp vyresnio amžiaus žmonių. Facebook.com yra vienas lankomiausių internetinių puslapių pasaulyje ir Lietuvoje. Taip pat jame vidutiniškai yra praleidžiama ilgas laiko tarpas.
PAGAL KĄ GALIMA TAIKYTI FACEBOOK REKLAMĄ?
Amžių, gimtadienius, lytį, šalį, miestą, pomėgius, elgseną, išsilavinimą, ryšius, įrenginius.
Tai yra tik pagrindiniai punktai, pagal kuriuos gali būti filtruojama Facebook reklama.
Yandex reklama
Efektyvus Rusijos reklamos kanalas
Populiariausias Rusijos interneto puslapis Yandex.ru paleistas 2000 metais. Netrukos po to, pradėta transliuoti ir Yandex reklama. Svetainės lankomumas yra apie 26 milijonai unikalių lankytojų per mėnesį. Paieškų skaičius per dieną siekia 59 milijonus. Tai yra populiariausias paieškos variklis rusiškai kalbančiuose regionuose. Yandex puslapis dažniausiai naudojamas šiose šalyse : Rusija, Baltarusija, Ukraina, Turkija, Kazachstanas. Šioms šalims yra sukurtos atskiros svetainės versijos : yandex.ru yandex.by yandex.ua yandex.com.tr yandex.kz. Tad galima lengvai pasiekti tų regionų tikslinę auditoriją.
YANDEX SIŪLO IR KITŲ PASLAUGŲ:
Žemėlapiai su gatvių vaizdais
Darbo skelbimų paieška
Internetiniai mokėjimai
Transporto spūsčių vietų įspėjimai
Vaizdų paieška
Video paieška
Naujienų paieška
Žodynas
Orų prognozės
Vertėjas
Elektroninis paštas
Yandex reklamą galima rodyti pasirinktose šalyse ir konkrečiuose miestuose. Taip pat galima nustatyti skelbimo rodymo laiką pagal valandas. Patys skelbimai yra panašūs į Google Adwords skelbimus.
Linkedin reklama
Linkedin reklama yra nutaikyta į verslo klientus. Ši reklamos forma tinka B2B (verslas verslui) dirbančių verslų atstovams. Taip pat Linkedin‘e dažnai yra ieškoma darbuotojų arba darbdavių. Patys reklaminiai skelbimai veikia panašiai kaip ir reklama kituose socialiniuose tinkluose – apmokestinama už paspaudimus. Auditoriją filtruoti galima pagal : konkrečius įmonių pavadinimus, lytį, amžių, darbinę patirtį, išsilavinimą, gyvenamą vietą, pomėgius ir kitus aspektus.
Jeigu Jus domina Linkedin reklamos galimybės – atsiųskite mums užklausą.
REKLAMOS FORMOS
Galimi skelbimai paieškoje. Baneriai skirtingose skiltyse, pvz., orai, žemėlapiai, skrydžiai, darbo skelbimai, muzikos paieška. Skelbimai mobiliojoje versijoje. Video reklama vaizdo tinkle. Kontekstinė (pagal tematikas) reklama partnerių svetainėse.
Jeigu Jūsų tikslinė auditorija yra rusakalbiai – ją pasiekti gali padėti Yandex reklama.