Efektyvus pakartotinas reklamos būdas
Remarketingas
Remarketingas – tai pakartotinai rodoma banerinė Google reklamos forma. Patirtis rodo, kad iki priimdami sprendimą pirkti, interneto lankytojai užeina į tinklapį 3-4 kartus. Maždaug pusė lankytojų internete neatsimena kokiuose puslapiuose lankėsi vakar. Remarketingo baneriai yra rodomi tik tiems interneto lankytojams, kurie jau yra buvę Jūsų interneto puslapyje. Tam, kad potencialus klientas pamatytų Jūsų banerį su pasiūlymu, jam nereikia dar kartą užeiti į Jūsų svetainę ar ieškoti Google paieškoje. Jis reklaminį banerį matys tiesiog internete, skirtinguose puslapiuose, kuriuose mėgsta lankytis. Jeigu Jūsų remarketingo reklama vartotojui yra neįdomi ir jis nespaudžia – Jūs nemokate nei cento. Mokate tik už paspaudimus. Ši reklamos priemonė padeda susigrąžinti į svetainę iki 20% buvusio srauto.
Kaip veikia remarketingas?
Į Jūsų tinklapį yra įdedamas remarketingo kodas, kuris renka svetainėje buvusių lankytojų IP adresų cookius ir juos kaupia. Remarketingas yra labai vertingas, kai potencialūs klientai dar nėra tvirtai apsisprendę iš kurios kompanijos jie nori pirkti paslaugas ar prekes, ir padeda nepamiršti būtent Jūsų kompanijos. Pakartotinė reklama yra rodoma tik Jūsų svetainėje buvusiems lankytojams, tad yra tikėtina, kad šie lankytojai – potencialūs, nes dėl kažkokių priežasčių jau buvo užėję anksčiau.
Sėkmingi remarketingo panaudojimo pavyzdžiai
Privati medicinos klinika į savo puslapį įsidiegia remarketingo kodą. Po trijų mėnesių klinika pradeda teikti naują paslaugą – išsamius kraujo tyrimus. Dauguma esamų klientų nežino apie tai, bet paleidus remarketingo banerius, apie šią naują paslaugą sužino visi interneto vartotojai, kurie per paskutinius 3 mėnesius lankėsi klinikos svetainėje. Jie, tiesiog naršydami savo mėgstamuose interneto puslapiuose, mato klinikos banerį ir norimą iškomunikuoti žinutę/pasiūlymą.
Kompiuterių internetinė parduotuvė į savo puslapį įsidiegia minėtą kodą. Vasarą jie pastebi, kad yra sumažėję nešiojamųjų kompiuterių pardavimai. Pardavimams paskatinti jie nusprendžia suteikti 15% nuolaidą nešiojamiems kompiuteriams, kurių pardavimai sumažėjo labiausiai. Per keletą dienų apie šį pasiūlymą sužino tūkstančiai potencialių klientų, kurie jau yra buvę tinklapyje.
Remarketingas neleis Jūsų potencialiems klientams užmiršti Jūsų.