Efektyvus kontekstinės reklamos būdas
Google banerinė reklama
Google banerinė reklama, arba kitaip vadinamas, Google turinio tinklas (Google display network) – yra kontekstinės reklamos tinklas plačiame internete. Milijonai interneto puslapių išskiria konkrečias reklamines pozicijas Google turinio tinklo reklamai. Tai yra vadinama AdSence. Lietuvoje ir kitose pasaulio šalyse AdSence programą yra įsidiegę didžioji dauguma svetainių – nuo siaurai specializuotų puslapių iki didžiausių naujienų portalų, sulaukiančių keliasdešimt tūkstančių lankytojų kasdien. Interneto tinklapiai yra suinteresuoti skirti matomas pozicijas turinio tinklo baneriams, nes už kiekvieną paspaudimą gauna keletą centų iš Google.
Kaip atrodo Google baneris?
Atpažinti Google banerį galima pagal tai, kad baneris viršutiniame dešiniajame kampe turi simbolį „x“ ir banerį galima išjungti. Šie baneriai gali būti dešimties skirtingų formatų, priklausomai, kokias pozicijas duoda konkreti svetainė.
Kaip veikia Google banerinė reklama?
Paprastai Turinio tinklo reklamą renkasi tie, kas nori apimti didelę ir tikslią interneto auditoriją. Google turinio tinklo išskirtinumas yra tas, kad svetaines galima filtruoti pagal tematikas, raktinius žodžius, kategorijas. Prieš paleidžiant reklaminę kampaniją kartu su klientu yra nusistatoma tikslinė auditorija (Target group), apsibrėžiamas mėnesinis biudžetas. Pagal kampanijos tikslus yra vykdoma tinklalapių atranka.
Jeigu reklamos užsakovas nori būti matomas didžiausiuose naujienų portaluose, Google algoritmas ieško raktinius žodžius atitinkančių straipsnių. Pvz., įmonė parduoda vasarines ir žiemines padangas. Naujienų portale reklaminis baneris gali būti rodomas prie tokių straipsnių kaip „Vasarines padangas reikės keisti ne tik automobiliams bet ir motociklams“ ar „Toyota vairuotoją nuo nelaimės išgelbėjo laiku pakeistos padangos“. Prie straipsnių, kurie yra kitos tematikos, baneriai nebus rodomi. Reklamos užsakovas moka tik už paspaudimus, tad reklamos parodymai nekainuoja, bet žinomumas didėja.
Sėkmingas Google turinio tinklo reklamos panaudojimo pavyzdys
Kompanija parduoda lavinamuosius žaidimus 5-8 metų vaikams. Įmonė nori padidinti savo žinomumą, paskatinti pardavimus. Nustatyta tikslinė auditorija – panašaus amžiaus vaikų tėvai. Turinio tinklo baneriai yra rodomi mamų ir tėčių forumuose, tinklaraščiuose apie vaikų auklėjimą, puslapiuose susijusiuose su darželiais, pradinėmis mokyklos klasėmis, žaislais, žaidimais, didžiųjų portalų straipsniuose, kuriuose yra raktiniai žodžiai „vaikas, vaikai, žaidimai vaikams, žaislai, lavinamieji žaidimai“ ir panašiai.
Google banerinė reklama gali padėti Jums būti žinomiems tarp potencialių klientų.