Socialiniai tinklai daugeliui žmonių yra įrankis galintis padėti kasdien komunikuoti, taip pat, pateikti informaciją apie save ir panašiai. Visgi, ta yra ne tik laisvalaikio pramogos vieta, tačiau taip pat ir įrankis galintis padėti verslui tapti populiaresniu. Apskritai skaitmeninis marketingas apima labai daug ir labai įvairių priemonių, kurios gali padėti tapti labiau matomu viešojoje erdvėje, tad kuo daugiau jų bus suderinta – tuo dažniausiai poveikis bus geriausias ir svarbiausia – ilgaamžiškiausias. Ar socialiniai tinklai – kaip marketingo priemonė yra efektyvūs?
Kokie socialiniai tinklai labiausiai atsiperka?
Nors dažniausiai minimi yra Facebook bei Instagram, tačiau greta jų būtinai turime paminti TikTok, kuris taip pat gali būti įvardijamas kaip socialinis tinklas. Kai kurie taip pat priskiria ir Youtube, kuris leidžia ne tik kurti vaizdelius, talpinti juos, tačiau ir atlikti daugelį kitų darbelių, kurie yra siejami su verslo veido arba konkretaus asmens pozicionavimu viešojoje erdvėje. Jeigu norote, kad socialinių tinklų poveikis būtų tikrai didelis – tokiu atveju pirmiausia siūlome samdyti specialistus. Daugeliui atrodo, kad vest socialinius tinklus yra labai paprasta, kadangi galima kelti bet kokį turinį – jis sulauks žiūrėtojo, o paskui bus galima ir galima plėsti savo verslo vardo ribas. Deja, viskas ne taip paprasta.
Samdyti specialistus turi ne tik didelės įmonės, kurios dažniausiai supranta reklamos svarbą, tačiau ir mažos, kurios dar visai neseniai pradėjo veiklą. Tik tokiu atveju galima sukurti patrauklų veidą, kuris ir taps Jūsų verslo sėkmės dalimi. O ieškant specialistų būtinai reikia kuo daugiau dėmesio skirti smulkmenoms, kad pavyktų rasti Jums labiausiai tinkamus. Tokius, kurie ne tik gerai dirba, tačiau taip pat ir tinkamai komunikuoja su savo klientais. Tik toki atveju randamas optimalus paslaugų kokybės garantas.
Kaip kurti paskyrą?
Socialiniai tinklai, žinoma, pirmiausia turi atrodyti reprezentatyviai. Taip pat reikia apgalvoti – kokia strategija bus kuriama. Viską reikia aptarti su specialistais, kurie ir bus atsakingi už reklaminio veido kūrimą.
Žemiau aptarsime pačius svarbiausius aspektus, kurių reikia nepamiršti ir kuriuos reikia aptarti su asmeniu, kuris bus atsakingas už socialinių tinklų priežiūros darbus.
- Pirmiausia reikia nuspręsti, kurie socialiniai tinklai bus vedami. Kaip jau minėjome, Lietuvoje dažniausiai daugiausia dėmesio sulaukia Facebook ir Instagram. Tiesa, reikia taip pat žiūrėti – kokia yra jūsų auditorija. Pagal tai galima ieškoti ir tinkamiausio socialinio tinklo arba dar geriau yra suderinti kelis.
- Daugeliui patinka, kad jų paskyrose palaikomas dizainas atrodo panašus, tai yra, išlaikoma stilistinė gama, kuri padeda reprezentatyviai kurti tokią paskyrą, kuri atrodo nuostabiai. Dėl geriausia kurti profilį, kuris spalvine prasme išlaiko balansą, žinoma dera prie logo ir t.t.
- Taip pat reikia nuspręsti ir dėl stiliaus, kuris bus palaikomas. Kol vieni dažniausiai talpina realias nuotraukas, tuo tarpu kiti – pieštas, kurios atrodo kukliai, tačiau dėl to dažniausiai ir puikiai atspindi tą veiklą, kurią Jūs siūlote.
- Taip pat įvertinkite – kaip atrodys jūsų komunikacija. Visada geriau yra vertinami tokių verslų socialiniai tinklai, kuriuose gaunama atsakymus į rūpimus klausimus. Esame tikri, kad tokiu atveju verslas atrodys ne tik kur kas pažangesnis, tačiau taip pat ir draugiškesnis. Gera, kad tai yra patogi galimybė išlaikyti ir įtraukti naujus lojalius klientus.
- Dažniausiai visada verta apgalvoti – koks yra Jūsų biudžetas. Kiek galite skirti specialistui, kuris teikia paslaugas ir tuo pačiu kokios galimos Jūsų reklamos sąnaudos.
Visa tai yra smulkmenos, tačiau be jų aptarimo geriausia net nepradėti vesti veiklos. Paprasčiausiai paskui bus maišomas, nuo vieno stiliaus einama prie kito, tad bendras vaizdas gali būti ne toks patrauklus, ne sistemingas, galiausiai, blaškantis jūsų klientus.