Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai:

 

Mokama už paspaudimus reklama (angl. Pay per click) yra viena populiariausių reklamos apmokėjimo formų rinkoje. Reklamos pirkėjai yra patenkinti, nes moka tik už susidomėjusius vartotojus. O reklamos administratoriams yra lengviau sekti, kontroliuoti, vertinti ir optimizuoti reklamos kampanijas. Pay per click apmokestinimo metodą naudoja didieji rinkos žaidėjai – Google (Google Adwords, Display network, GSP, remarketingas), Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram ir kiti.
Šiame straipsnyje pakalbėsime apie PPC privalumus bei trūkumus.

 

Mokamos-uz-paspaudimus-reklamos-pliusai-ir-minusai

Mokamos už paspaudimus reklamos privalumai:

 

Greitis

Versle dažnai būna „Laikas = pinigai“. Jeigu kompanija nori greitų rezultatų čia ir dabar – PPC, ko gero, tinkamiausias būdas juos pasiekti. Priešingai, nei SEO optimizavimas, nereikia laukti mėnesių. Kartais tai tik dienų ar valandų klausimas.

Tikslus taikymas į auditoriją

Reklamuojantis PPC, galima itin tiksliai pataikyti į pageidaujamą auditoriją. Galimi targetinimo kriterijai : pagal raktinius žodžius, pagal savaitės dienas, valandas, šalis, miestus, gyvenvietes, buvimo vietoves, lytį, amžių, pomėgius, elgseną, kontekstą, tinklapius, kalbas ir dar daugiau.

Investicijų grąžos apskaičiavimas

Google Analytics ir kitų priemonių dėka, galima nesunkiai apskaičiuoti investuotų į reklaminę kampaniją pinigų ir kiek jie atnešė pinigų per naujus pardavimus santykį. Tarkime, kad elektroninė parduotuvė reklamos kampanijai skyrė 10 000 eurų biudžetą. Pasibaigus kampanijai, Google Analytics rodo, kad buvo padaryta pardavimų iš ant reklamos paspaudusių vartotojų srauto – už 55 000 eurų. Tarkime, kad prekių savikaina yra 35 000. Mokesčiai sudaro 5000, o reklamos išlaidos – minėtus 10 000 eurų. Viso – 50 000. Po šios formulės paskaičiavimo matome, kad po visų mokesčių elektroninė parduotuvė turėjo 5000 eurų grynojo pelno.

 

Mokamos už paspaudimus reklamos trūkumai:

 

Brangumas

Nors kainas už paspaudimą nustato patys besireklamuojantieji, kai kurie raktiniai žodžiai yra tikrai brangūs. Norint su jais reklamuotis turėsite skirti didelius biudžetus arba tenkintis prastomis pozicijomis. Šiuo atveju sunkiau yra pradedantiems reklamuotis, nes jie dar nežino, į kokius raktinius žodžius yra verta investuoti, o į kokius – ne.

Trukmė

Jei tiktai nuspresite sustabdyti savo už paspaudimus mokamos reklamos transliavimą, taip pat staigiai kris Jūsų puslapio lankokumas. Greičiausiai sumažės ir skambučiai į Jūsų biurą, užklausos, elektroniniai klientų laiškai. Priešingai nei darant SEO.

Ne visi spaudžia

Reklaminius skelbimus ar banerius spaudžia ne visi. Skelbimus Google paieškoje spaudžia maždaug 30 procentų visų googlinančių. Banerius spaudžia mažiau nei 1% srauto. Paguoda yra ta, kad už nespaudžiančius nereikia mokėti.
 

Dalinkis:  

Taip pat skaitykite :
Kaip nustatyti ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems
Nemokamos veiksmingos marketingo priemonės naujam arba smulkiam verslui
Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą
Ką daryti, kad lankytojai nepabėgtų iš jūsų svetainės per 15 sekundžių?
Google panda algoritmas gali būti ir draugas ir priešas
Youtube ar TV? Ką pasirinkti?