Tinkama skaitmeninės rinkodaros strategija gali padėti jūsų verslui pasiekti kur kas daugiau. Kadangi šiuo metu internetinės reklamos galimybės yra labai plačios, natūralu, kad reikia skirti dėmesio bei laiko, kol bus rasta labiausiai tinkama. O ji pirmiausia turi būti derinama prie kiekvieno verslo asmeniškai.
Ypač daug dėmesio sulaukia Google reklama, kuri dažniausiai yra įvardijama kaip geriausia opcija tiems, kurie siekia greito efekto.
Kaip veikia Google ads reklama? Apie tai ir bus šis straipsnis.
Tinkami raktiniai žodžiai
Google reklama prasideda nuo detalios analizės, kurio metu verslas turi rasti geriausiai jo internetinį puslapį apibūdinančius raktinius žodžius. Iki šiol dažnai yra galvojama, kad tokius raktinius žodžius galima paprasčiausiai sugalvoti, kadangi atrodo gana aišku – kokie geriausiai apibūdina tam tikrą veiklą. Tačiau tai nėra tiesa. Ne veltui yra tiek daug įrankių, kurių tikslas yra padėti rasti pačius tinkamiausius raktinius žodžius, kurie bus naudojami ne tik Google, tačiau taip pat ir SEO reklamai.
Auditorijos apibrėžimas
Svarbu ir tai, kad būtų kuo geriau pažįstama auditorija, kurią norėsis pakviesti dažniau lankytis jūsų puslapyje. Svarbiausia, kad apibrėžti taip pat galima ne tik bandant geriau suvokti, kas yra jūsų pirkėjai, tačiau taip pat ir naudojant įvairius įrankius, kurių metu yra analizuojami visi auditorijos demografiniai rodikliai bei kitos smulkmenos, kurios gali padėti geriau suprasti – kokią reklamą užsakyti ir tuo pačiu ko iš jos galima tikėtis.
Skirtingas reklamos pateikimo būdas
Google reklama gali būti pateikta labai įvairiai. Nuo paprasto užrašo, banerio iki kitokių reklamos opcijų, kurios yra matomos paieškos sistemoje. Dažniausiai užsisakius reklamą jums pasiūlomos labiausiai jūsų verslui tinkamos opcijos, kurios gali padėti pasiekti daugiausia. Dėl to geriausia yra remtis rekomendacijomis. Lygiai taip pat svarbu, kad būtų tariamasi su specialistais, kurie gali padėti jūsų atveju užsakyti reklamą tokią, kokios reikia ir tuo pačiu, kuri Jūsų verslui turės daugiausia naudos.
Kiekvienas apsilankymas – mokamas
Google reklama veikia taip, kad skatins naršytojus, kurie jus pasieks pagal tam tikrus raktinius žodžius, apsilankyti jūsų puslapyje. Kiekvienas apsilankymas yra vertinamas tam tikra pinigų suma, kuri kinta priklausomai nuo to – kokia bus reklamos strategija ir kaip labai konkretus raktinis žodis yra konkurencingas. Gana nesunku apskaičiuoti – kokią naudą pavyksta pasiekti. Svarbiausia – gero specialisto įdirbis.