„Tie, kurie nesimoko iš istorijos yra pasmerkti pakartoti savo klaidas“ – ši citata labai tinka kai kalbame apie SEO. Dauguma patarimų ir taisyklių, kuriomis SEO tekstų kūrėjai vadovavosi, dabar yra pasenę ir ne tik, kad nenaudingi, bet gali pridaryti žalos internetinei svetainei.

Kaip rašėme SEO tekstus 2008 metais?

sablonas

Dar 2008 metais SEO rašytojai vadovavosi tokiomis taisyklėmis:

Raktiniai žodžiai yra svarbūs tam tikrose vietose.

Naudojo tikslią raktinę frazę tik viename puslapyje. Todėl žmonės kūrė atskirą puslapį kiekvienai raktinei frazei. Pavyzdžiui: „mėlynas laikrodis “ ir „mėlyni laikrodžiai“ – tai dvi frazės, kurios turėjo savo atskirus puslapius. Tačiau 2018 metais tai jau nebereikalinga.

Domenų ir subdomenų pavadinimai ne tokie galingi kaip 2001 metais, tačiau vis dar labai svarbūs.

2008 metais labai didelę reikšmę turėjo nuorodos. Taigi, išorinių nuorodų kūrimas buvo vienas iš pagrindinių uždavinių.

Tai svarbu ir dabar, tačiau yra pasikeitimų, kurių negalima nepaisyti.

sablonas

Kaip rašysime SEO 2018 metais?

Taigi, kaip pasikeitė SEO rašymo taisyklės per 10 metų?

Užklausa paieškos sistemoje yra svarbiausia.

Tekstas, neatitinkantis tam tikros užklausos, nebus aukštai reitinguojamas. Taip yra todėl, kad labai patobulėjo Google, taip pat ir Bing paieškos sistemų mechanizmai. Paieškos sistemos iš esmės optimizuotos taip, kad padėtų naudotojui greičiau surasti tiksliai tai, ko jis ieško. Todėl tekstas, kuris tiksliausiai atsakys į Google naudotojo užklausą, bus įvertinamas geriausiai. Tekstai, kurie to nedaro, net jei ir iškils Google paieškoje, tačiau neilgam laikui.

Tikslų atitikimas yra žymiai svarbiau 2018 metais, negu raktažodžių atitikimas.

Šiandieną nebereikia kurti atskiro puslapio kiekvienai raktinei frazei. Nes yra svarbiau tikslas, ko ieško Google naudotojas, o ne raktinės frazės. Todėl, jeigu jūsų naudojamos frazės turi vieną tikslą, jas galima visas surašyti į vieną puslapį. Pavyzdžiui: „mėlynas laikrodis“, “mėlyni laikrodžiai“ ir netgi „mėlynų laikrodžių aksesuarai“ ir kiti žodžiai, apibūdinantys ieškotojo tikslą t.y. mėlyną laikrodį, gali būti viename puslapyje.

Svarbios išlieka kelios žymos.

Šiandieną SEO rašyme yra tik du dalykai, kurie nepasikeitė. Tai „ Title“ pavadinimai ir pats turinys. Negalima sakyti, kad neiškilsite, nenaudodami raktinių žodžių šiose vietose, tačiau nenaudoti jų nėra tikslinga. Tai dėl paieškos sistemų ir jomis besinaudojančių. Naudotojas greičiau susidomės nuoroda, jeigu matys, kad jo ieškomas raktinis žodis yra „Title“ pavadinime, puslapyje. SEO specialistai vis dar naudoja „Title“ pavadinimą ir antraštes, derindami juos tarpusavyje. Taigi, kelios žymos, kurios yra naudingos SEO 2018 metais:
Antraštės žyma – Headline tags (the H1, the H2)
Jeigu Jūs įtrauksite raktinius žodžius ar frazes, kurių žmonės ieško į URL lauką, tai bus gerai. Tai padeda žmonėms greičiau surasti tai, ko jie ieško, kai URL lauke mato raktinį žodį. Taip pat, tai naudinga ir dėl tų, kurie kopijuoja naudingas sau nuorodas ir dalinasi jomis su draugais.
Meta aprašymas (meta description) nėra reikalingas paieškos robotams ir reitingavimui, tačiau jis svarbus žmonėms. Kai jie mato aprašymą ir jame randa ieškomus žodžius ar frazes, gali nuspręsti, jog tai naudingas turinys ir paspaudę įeiti į puslapį. O didesnis lankytojų skaičius padės geriau reitinguoti svetainę Google paieškoje.
Užpildykite paveikslėlio ALT žymę. Nes tai ypač svarbu, kai Google naudotojai ieško „Google Images“ t.y. „Google paveikslėliai“ skiltyje. „Google Images“ kiekvieną dieną gauna milžinišką skaičių užklausų, atskirai nuo įprasto paieškos lauko.

Žodžių ir frazių naudojimas, kuriuos Google susieja su užklausa.

Pastebime įdomių eksperimentų, kai raktiniai žodžiai ar frazės susiejami su daugiau žodžių ta tema. Pavyzdžiui, naudojant užklausą „Niujorko rajonai“, Google aukščiau rodo tuos puslapius, kuriuose yra žodžiai „Bruklinas“, „Harlemas“, „Manhatanas“, nes paieškos sistema „išmokyta“ susieti užklausą su susijusiu aktualiu tekstu.
Ar tik Google nenaudoja LSI taktikos? Tai 1980 ir 1990 kompiuterinė taktika, kuri identifikuoja žodžius, semantiškai susijusius vienas su kitu. Tai nereiškia, jog mums reikia naudoti šią senąją taktiką, tačiau turėtume įtraukti žodžius, kuriuos Google susieja su raktiniu žodžiu. Šiam tikslui galima naudoti MozBar programą.

Teksto turinys, kuris įtraukia vartotoją yra svarbiau nei bet kada.

Google įrankio kūrėjai pastebėjo, kad žmonės, kurie suranda detalų, išsamų rezultatą į užklausą rečiau spaudžią „Grįžti atgal“ mygtuką, bet ilgiau pasilieka puslapyje, įsitraukę į jo turinį, bandydami rasti reikalingus atsakymus. Tai buvo signalas Google kūrėjams aukščiau reitinguoti puslapius su naudingu, detaliu turiniu.

Taigi, koks turėtų būti SEO rašymo procesas 2018 metais?

sablonas

Siūlome 4 žingsnius, reikalingus SEO rašymui. Juos atlikę nustebsite, kad susilaukėte didesnės sėkmės, negu jūsų konkurentai.

Žingsnis: surašykite visus raktinius žodžius, kuriuos naudojate savo svetainėje.

Pasidarykite visų raktinių žodžių ir frazių sąrašą, kurie turi tą patį tikslą.

Žingsnis: pasidarykite sąrašą, pagalvoję, ką naudotojai tikisi rasti kai įveda į Google paieškos lauką šias raktinių frazių užklausas.

Taigi, kažkas ieško mėlynų laikrodžių. Ko jie tikisi? Informacijos apie juos, jie nori pamatyti skirtingus modelius, nori palyginti kainas, ieško, kur galėtų tai nusipirkti internete. Tai ir yra tikslas, kuris slypi už raktinio žodžio ar frazės paieškoje.

Žingsnis: sukurkite vizualizaciją.

Vizualizacija – štai svarbiausia mūsų „antraštė“! Iškelkite savo idėją, atvaizdavę ją spalvotame paveikslėlyje. Nukreipkite vartotoją į savo puslapį per paveikslėlį, kuris yra susijęs su puslapio turiniu.

Žingsnis: pirmiausia parašykite tekstą, o tada pridėkite raktažodžius, susijusius žodžius ir frazes, temas, kurias norite turėti tame puslapyje.

Taip rašydami jūs pasieksite geresnių SEO rezultatų, negu rašydami tekstą su raktiniais žodžiais ir temomis iš karto.
Taip pat, 2018 metais nuorodos vis dar yra labai svarbi SEO dalis.
Jeigu seksite visais šiais patarimais rašydami SEO straipsnius ir tekstus, jums pavyks greičiau ir geriau atlikti savo darbą.

Parengė Vitalija Paulauskaitė

Įrašyti komentarą

Problems in later life which you might have booking with regards to purchasing a replica observe. This specific industry does not have a strong reputation. Many people feel that duplicate wrist watches are only able to be seen with this report layer wallet of man straight down the allee. Even so, that can not be more mistaken. richard mille replica navitimer watch duplicate are made to the very same specifications and also fine detail because genuine article. You would have to really scrutinize timepieces side-by-side to also take note of the slightest big difference. In reality, also a specialist might have difficulties critical the Breitling Navitimer replica from the unique.
Call Now Button