Jei naudojate Facebook savo verslui ar kitai veiklai, turbūt tikrai teko pasukti galvą, ką patalpinti viršelio vietoje. Turint omeny, kad jis kartu su profilio paveikslėliu yra vienintelė vieta Facebooke, kur galima panaudoti kažkokius dizaino elementus ir atskleisti savo stilių, tampa suprantama, kad šiuos elementus būtina išnaudoti maksimaliai.  O jei trūksta idėjų (pripažinsiu ir man taip būna) siūlau pažiūrėti pavyzdžių ir pasinaudoti patarimais.

  1. Viršelis turėtų atspindėti Jūsų veiklą

Jūsų viršelis yra pirmas dalykas, ką pamato žmogus, įėjęs į Jūsų Facebook puslapį, todėl jis turi būti iš karto suprantamas, aiškiai susietas su jumis ir nekelti jokių klaidingų interpretacijų.

Atrodo elementaru, bet pasitaiko kažkokių tokių variantų ir galvoji, prie ko tos aguonos?

  1. Naudokite vieningą stilių

Galvokite apie savo Facebook viršelį kaip apie dalelę savo asmeninės svetainės, teleportuotą į kažkokią kitą internetinę erdvę. Turėtų jaustis tęstinumas ir darna tarp svetainės bei Facebook puslapio. Todėl ne tik parodykite kuo užsiimate, ką parduodate, panaudokite spalvas, šriftus, simbolius, kurie atsikartoja kituose Jūsų dizaino elementuose.

  1. Mažiau teksto daugiau vaizdo

Iki 2013 m. Facebook taikė 20% teksto viršelyje taisyklę, bet vėliau jos atsisakė, nes daug kam tai atrodė pernelyg griežta. Visgi, nors ir nebūtina šios taisyklės laikytis, vis tiek verta į ją atkreipti dėmesį, nes jos esmė ta, kad viršelis, visų pirma, turi būti stiprus vizualiai.

Tiesa, nepamirškime tipografijos.  Kartais nereikia jokių nuotraukų ar iliustracijų. Tekstas, jo šriftas, spalvos, raidžių dydžiai, taip pat gali sukurti stiprų vizualinį efektą, tuo pačiu perteikti žinutę.

  1. Nesistenkite aprėpti visko

Net jei Jūsų įmonė apima labai daug veiklų, gamina ar parduoda labai daug skirtingų produktų, nereiškia, kad visus juos reikia parodyti viršelyje. Pasirinkite tai, kas yra aktualu šiuo metu. Galbūt pas jus vyksta kokia nors akcija. Gal Turite naujų prekių. Gal Jūsų verslą veikia sezoniškumas. Įvykus kažkokiems pokyčiams tiesiog pakeiskite viršelį.

  1. „Nesumalkite“ viršelio su Profilio paveikslėliu

Pamenate, ne taip seniai Facebooke profilio paveikslėlis būdavo talpinamas priešais viršelį, dėl to atsirado mada įlieti juos vieną į kitą kaip pavyzdyje žemiau.

Bet šiuo metu tai yra visiškai atskiri objektai, todėl gražu, kai jie dera tarpusavy, bet nėra vienodi kaip šiuose pavyzdžiuose:

Todėl jei profilio paveikslėlis ryškus, geriau rinktis minimalistinį viršelį arba atvirščiai. Jei vienas tamsus, kitą galima daryti šviesų.

Beje, sujungti viršelį su profilio paveikslėliu vizualiai vis dar įmanoma.

  1. Profilio paveikslėlį taip pat išnaudokite protingai

Dažniausiai šioje vietoje atsiranda įmonės logotipas arba pavadinimas. Čia būtina atkreipti dėmesį į tai, kad dabartiniame Facebook dizaine, šis paveikslėlis rodomas apskritimo forma, tad pasirūpinkite, kad Jūsų duomenys gražiai įsipaišytų į ją ir nebūtų apkarpyti.

Nes toks variantas neatrodo gerai, nors, pavyzdžiui, viršelis parinktas tikrai taikliai.

  1. Nukreipkite dėmesį į zoną virš Call-to-Action mygtuko

Po Facebook viršeliu yra mėlynas mygtukas, kuris vadinamas Call-to-Action. Jūs galite pats nustatyti, kas nutiks jį paspaudus, pvz. „Skambinti dabar“, „Apsipirkti dabar“. Ir jei Jums tikrai svarbu, kad lankytojai atliktų šį veiksmą galite specialiai į tą vietą nukreipti jų dėmesį toje zonoje patalpindami kažką ryškaus ar stambaus.

Arba elementariai nubrėžkite rodyklę.

  1. Neišmeskite iš galvos mobiliųjų prietaisų.

Negalima pamiršti, kad žmonės  naudojasi Facebook‘u ne tik kompiuteryje, bet ir telefonuose bei planšetėse. Remiantis kai kuria statistika, net 96 proc. Facebook vartotojų šiandien naršo būtent mobiliuose prietaisuose, kur nustatymai yra visiškai kitokie.

Facebook viršelio išmatavimai kompiuteryje – 812 x 312 pxl., telefone – 640 x360 psl. Taigi telefone viršelio plotis yra kur kas mažesnis, dėl to automatiškai yra nukerpami viršelio šonai.

Todėl geriausia pagrindinę informaciją, tekstus ir objektus komponuoti kažkur centre, nes nustūmus visą tai per daug į viršelio kraštus, žmonės, naršantys mobiliais prietaisais nepamatys visumos.

Ir panašu, kad daugybė verslininkų tą jau įsisavino, nes Facebooke pilna gerų pavyzdžių.

  1. Pridėkite „svorio“ dešinėje pusėje

Kadangi kairėje apskritime matome profilio paveikslėlį, dėl balanso tiesiog norisi kažką panašaus patalpinti dešinėje.

Pavyzdžiui čia puikiai matosi, kiek daug apvalių objektų įskaičiuojant ir profilio paveikslėlį yra vienoje pusėje, tuo tarpu kita lieka tuščia ir tai neatrodo harmoningai.

Daug geriau atrodo tokie variantai:

Tiesa, nepamirškime praeito punkto, kur rašiau, jog per daug į kraštą nustumta informacija bus iškirpta, žmonėms stebint Jūsų puslapį mobiliuose prietaisuose.

Tarkim Tele2 viršelis atrodo gražiai, kairėje ir dešinėje atsikartoja logotipas, bet, deja, telefonų naudotojai neperskaitys jų žinutės.

O štai šiuose pavyzdžiuose, matosi, kad maketuotojai ne tik sukūrė tvarkingą kompoziciją, bet dar ir pastarąjį faktą apgalvojo.

  1. Naudokite Video formatą Facebook viršeliui

Video, o ypač geras reikalauja sudėtingesnio darbo, tačiau tai taip pat kur kas stipriau veikia stebėtoją, nei statinė vizualizacija.

Įvertinkite, pavyzdžiui, Vilniaus Universiteto video viršelį. Su įprasta vizualizacija niekaip neperteiksi tiek daug informacijos ir emocijų.

  1. Išnaudokite „Smeigtuko“ („Pin to top) mygtuką

Sekantis dalykas, kurį slinkdamas žemyn pamato Jūsų Facebook lankytojas, yra paskutiniai du Jūsų įrašai. Vėliau atsiranda keletas video, nuotraukų, artėjantys renginiai, jei tokių yra, atsiliepimai. Na, o visi kiti įrašai, net labai svarbūs, rikiuojasi kažkur apačioj, kur eilinio Facebook naršytojo akis dažniausiai net neužklysta.

Bet ar žinojote, kad turite galimybę pats pasirinkti, kokį įrašą rodyti iš karto po viršelio. Pvz. jau matytame Vilniaus Universiteto pavyzdyje iš karto po viršelio seka filmukas apie universitetą, o jo viršuje matome smeigtuką – vadinasi jis yra „prismeigtas“ prie sienos viršaus.

Norėdami padaryti tą patį, pasirinkto įrašo viršuje spauskite taškiukus, ir pasirinkite „Pin to top of page“ funkciją.

  1. Laikykitės Facebook viršelio gairių.

Būtiną įsisavinti keletą pagrindinių dalykų:

  • Jūsų viršelis yra viešas
  • Jis negali būti klaidinantis ar pažeidžiantis kitų autorines teises
  • Draudžiama skatinti kitus žmones talpinti Jūsų viršelį savo Facebook paskyrose

Facebook yra gana griežtas tiems, kas nesilaiko jo taisyklių. Pažeidus kažkurią iš jų Facebook gali imtis veiksmų prieš Jūsų puslapį, o tai mažiausia, ko Jūs norėtumėte. Todėl taisykles visada pravartu persiskaityti.

  1. Nebūkite nuobodus ir neužsisėdėkite vienoje vietoje

Net sukūrus labai gerą, visus parametrus atitinkantį viršelį, nereiškia, kad galima jį naudoti amžinai. Kartas nuo karto jį būtina pakeisti.

Kaitaliokite viršelius kiekvieną kartą išryškindami skirtingus savo produktus. Taip pat galite išnaudoti šventinę simboliką švenčių ar svarbių Lietuvai įvykių metu, pvz. Eurovizija ar Europos krepšinio čempionatas.

Originalius viršelius Jūsų sekėjai tikrai „palaikins“, o tai, kaip žinia, kels Jūsų rodiklius.

Apibendrinant…

Jūsų Facebook viršelis turi būti: unikalus, pakankamai paprastas. Jis turi gerai atrodyti tiek kompiuteryje, tiek mobiliuose prietaisuose ir siųsti aiškią žinutę Jūsų auditorijai.

 

Nežinau, kaip Jūs, bet aš einu atnaujinsiu mūsų Facebook viršelį 🙂

Apie Facebook paskyrų administravimą plačiau skaitykite šioje nuorodoje.

 

Įrašyti komentarą

Problems in later life which you might have booking with regards to purchasing a replica observe. This specific industry does not have a strong reputation. Many people feel that duplicate wrist watches are only able to be seen with this report layer wallet of man straight down the allee. Even so, that can not be more mistaken. richard mille replica navitimer watch duplicate are made to the very same specifications and also fine detail because genuine article. You would have to really scrutinize timepieces side-by-side to also take note of the slightest big difference. In reality, also a specialist might have difficulties critical the Breitling Navitimer replica from the unique.
Call Now Button