Internetinio marketingo strategijos. Kuri iš jų efektyviausia?

Nesvarbu, ar esate naujas verslas, tik ką pradėjęs domėtis internetiniu marketingu, ar senbuvis, eksperimentuojantis su įvairiomis jau bandytomis metodikomis – sprendimas, kur nukreipti savo pastangas, laiką ir, žinoma, pinigus, yra visada sunkus, juk pasirinkimas tikrai nemažas.

Ar egzistuoja ideali marketingo strategija tinkanti visiems? Žinoma, kad ne. Jei tokia būtų, mes ją visi seniai žinotume. Veiksmingiausias variantas yra sudėtinis, įvairių strategijų derinys. Ką naudoti ir ką su kuo derinti – viskas priklauso nuo Jūsų tikslų.

Taigi apžvelkime populiariausias internetinio marketingo strategijas ir išsiaiškinkime kokiais atvejais jos veikia:

Paieškos sistemų rinkodara (SEM)

Kas tai?

Paprastai kalbant, SEM – tai SEO optimizavimas + Google Ads. Šie du įrankiai padeda Jūsų svetainėms iškilti paieškos rezultatų puslapyje bei didina lankytojų, ieškančių Jūsų prekių ar paslaugų per paieškos sistemas, srautą į Jūsų svetainę. SEO pagerina natūralios paieškos rezultatus, o mokama už paspaudimus reklama dar labiau padidina Jūsų matomumą bei paspaudimų skaičių.

Efektyvumas

SEO optimizacija ir mokama už paspaudimus reklama – tai visada efektyvi marketingo priemonė, nes būtent paieškos sistemos, o visų pirma Google paieška, daugumai žmonių yra pirmasis ir vienintelis informacijos šaltinis ieškant norimos prekės ar paslaugos.

Patarimai:

  • Atrinkite aktualiausius raktažodžius. Pagalvokite, kaip Jūsų ieškotų Jūsų klientai, patikrinkite, kokius raktažodžius naudoja Jūsų konkurentai, pasinaudokite raktažodžių planavimo įrankiais internete.
  • Panaudokite raktažodžius antraštėse bei tekstuose, nes Google, būtent ten jų ir ieško (antraštės ypatingai svarbu).
  • Pasirūpinkite, kad nuorodų į Jūsų puslapius atsirastų kitose, Google jau pažįstamose, svetainėse, nes nuorodos, tarsi užtikrina Jums kitų svetainių „rekomendaciją“.
  • Kurkite kokybišką turinį, neprigrūskite jo raktažodžiais, jis natūraliai turi būti įdomus.
  • Išnaudokite Google Ads galimybes
  • Vykdykite savo svetainės analitiką, stebėkite rezultatus, kiek ir iš kur paspaudimų sulaukiate, kiek laiko vartotojai praleidžia Jūsų svetainėje, po kokius Jūsų svetainės puslapius jie naršo.

 

Turinio marketingas

Kas tai?

Turinio marketingas – tai informatyvaus, vertingo, originalaus, specialiai Jūsų tikslinei auditorijai skirto turinio kūrimas. Tai nėra tiesioginė tradicinė reklama, sakanti: „ateik ir pirk“, tai kiek kitoks, subtilesnis marketingo būdas, kurio tikslas ne parduoti, bet sudominti, įtraukti, priversti skaitytoją grįžti, skaityti dar, domėtis Jumis bei dalintis Jūsų informacija.

Turinio marketingas, savaime suprantama, glaudžiai susijęs su SEO paslaugomis – juk būtent tekstuose atsiranda Jūsų raktažodžiai. Interneto vartotojams juos įvedus Google paieškos sistemoje, ši automatiškai atranda Jūsų tekstą, o tuo pačiu ir Jūsų svetainę. Kuo daugiau žmonių spaudžia Jūsų nuorodą ir skaito Jūsų turinį, tuo Google aiškiau, kad šis turinys yra vertingas, todėl Jūs atsirandate aukštesnėje paieškos rezultatų pozicijoje.

Kaip sako viena populiari marketingo citata: „Google Jus mylės tik tuomet, jei iš pradžių Jus mylės visi kiti“ (angl. „Google only loves you when everyone else loves you first“).

Efektyvumas

Turinio marketingas yra bet kokios kitos marketingo rūšies pagrindas – nesvarbu, kokiu būdu save reklamuosite, Jums visada reikės tinkamo, „užkabinančio“ turinio, todėl jo svarbumu ir veiksmingumu negalima net abejoti.

Patarimai:

  • Nusitaikykite į konkrečią sritį ir kurkite su ja susijusį turinį. Tegul Jūsų lankytojai žino, kokios tematikos informaciją jie pas Jus gali rasti. Kai jiems kažkas rūpės, tikėtina, kad jie neieškos informacijos kažkur kitur, o ateis tiesiai, pvz., į Jūsų blog‘ą.
  • Užuot akivaizdžiai siūlę savo prekes ir paslaugas, padėkite klientams išspręsti problemas, rasti atsakymus į klausimus.
  • Išnaudokite įvairias turinio pateikimo formas: straipsniai, vaizdo įrašai, infografikai, garso įrašai (podcast), el.knygos ir pan.
  • Kokią turinio formą bepasirinktumėte, kurkite jį reguliariai, kad vartotojai lauktų Jūsų įrašų.

Socialinių tinklų marketingas

Kas tai?

Socialinių tinklų marketingas – tai galimybė per socialinius tinklus:

  • padidinti savo žinomumą,
  • pagerinti reputaciją,
  • palaikyti ryšį su klientais,
  • ugdyti lojalumą
  • ir netiesiogiai padidinti pardavimus .

Jei norite formuoti novatoriškos, atviros, savo klientais besirūpinančios įmonės įvaizdį, būvimas socialiniuose tinkluose Jums yra privalomas. Be abejo, vien būti juose neužtenka, svarbu užtikrinti pastovią ir kokybišką komunikaciją, skelbti aktualų turinį, pristatyti jį patraukliai, kad žmonės reaguotų į jį ir dalintųsi juo.

Efektyvumas

Naršydami socialiniuose tinkluose žmonės pastoviai atranda naujų prekių bei tiekėjų ir, savaime suprantama, dažnai to, ką pamatė jie užsimano. Taigi socialiniai tinklai yra neabejotinai veiksminga marketingo priemonė verslui. Bet svarbu paminėti, kad jei susikūrėte paskyrą socialiniuose tinkluose, privalote ją pildyti. Merdintis puslapis atneš daugiau nepasitikėjimo Jumis nei naudos.

Patarimai:

  • Nustatykite įrašų dažnį ir jo laikykitės. Jei negalite skirti tam daug laiko, geriau skelbti mažiau, bet kokybiškų įrašų.
  • Informaciją perteikite, kuo trumpiau ir aiškiau bei vizualiai patraukliai. Nepamirškite, socialiniai tinklai skirti daugiau stebėti, nei skaityti.
  • Žinokite, kokią konkrečiai žinutę apie save norite perteikti lankytojams, ir kurdami įrašus išlaikykite juose konkretų ir vientisą komunikavimo stilių.
  • Naudokite grotažymes (hashtag‘us)
  • Investuokite ne tik į turinio sukūrimą, bet ir į jo sklaidą. Organiškai (nemokamai) pasiekti adresatą šiandien beveik nerealu, todėl, jei siekiate realios naudos, tiesiog būtina naudotis socialinių tinklų reklamos paslaugomis.
  • Nereklamuokite savo prekių ir paslaugų visiems, apibrėžkite savo auditoriją pagal tokius parametrus kaip: miestas, lytis, pomėgiai, išsilavinimas, pareigos ir t.t.
  • Reaguokite į kliento privačias žinutes kuo greičiau. Jei negalite to padaryti, naudokite auto atsakymą.

Elektroninio pašto rinkodara

Kas tai?

Elektroninio pašto marketingas – tai tiesioginės rinkodaros forma, kur elektroninis paštas naudojamas komerciniams pasiūlymams arba kitokio pobūdžio žinutėms pateikti, siekiant, kad jos atneštų finansinę naudą. Iš esmės bet koks elektroninis laiškas, išsiųstas potencialiam klientui, gali būti priskiriamas elektroninio pašto rinkodarai, bet dažniausiai šis terminas siejamas su naujienlaiškių siuntimu.

Pagrindiniai naujienlaiškių tikslai – tai:

  • prekybinių santykių su klientais stiprinimas, skatinant jų lojalumą,
  • taip pat šių santykių atnaujinimas, jei nuo paskutinio pirkimo praėjo daug laiko
  • ir, žinoma, naujų klientų paieška.

Efektyvumas

Kitaip nei viešai skelbiama informacija, naujienlaiškiai leidžia asmeniškai pasiekti Jūsų klientus. Juos galima skirtyti į grupes pagal jų poreikius ir kiekvienai grupei siųsti tik jai skirtas naujienas bei pasiūlymus – tai ypač aktualu įmonėms, užsiimančioms plačia veikla, prekiaujančioms daugybe ir įvairių prekių.

Visgi elektroninio pašto marketingas gali būti ir visai neefektyvus dėl dažno elektroninių laiškų atmetimo. Kai kurie vartotojai sutinka gauti naujienlaiškius, bet iš tiesų trina juos net neskaitę. Vadinasi arba turinys jiems nėra aktualus, arba jūs savo pasiūlymus siunčiate „ne tai“ auditorijai. Tokiu atveju Jūsų laiškai gali asocijuotis su šlamštu (spam‘u) ir Jūs labai rizikuojate susigadinti savo reputaciją.

Patarimai:

  • Kurkite tokius laiškus, kurie būtų aktualūs Jūsų gavėjui ir asmeniškai jam pritaikyti.
  • Pateikite informaciją saikingai ir aiškiai, supraskite, kad retas kuris naujienlaiškius skaito, paprastai žmonės juos tiesiog „skenuoja“ akimis, todėl teksto neturi būti daug ir jis turi būti nuosekliai išdėstytas, išskirstytas į pastraipas, punktus, išryškinant, kas svarbiausia.
  • Pasirūpinkite patraukliu pateikimu, nes svarbu ne tik pats laiškas, bet ir tai, kaip jis apipavidalintas.
  • Nesiųskite naujienlaiškių tiems, kam jie neadresuoti. Svarbiausia ne prenumeratorių skaičius, bet auditorijos tikslingumas. Palikite galimybę vartotojams atsisakyti prenumeratos, neerzinkite jų, netapkite „šiukšlintojais“.

Išvados:

Taigi, peršasi dvi pagrindinės mintys:

  • Pirma – negalima visiškai pasikliauti nei viena marketingo priemone atskirai, nes naudos atnešti gali tik kompleksinis jų panaudojimas.
  • Ir antra – nei viena strategija neveiks jei neskirsite tam pakankamai dėmesio, laiko ir lėšų.

Turėkite omeny, kad Jūsų konkurentai nemiega ir jau seniai naudoja visas šias priemones. Stebėkite juos, mokykitės iš geriausių, kreipkitės į profesionalus, jei norite pasiekti daugiau.

Įrašyti komentarą

Problems in later life which you might have booking with regards to purchasing a replica observe. This specific industry does not have a strong reputation. Many people feel that duplicate wrist watches are only able to be seen with this report layer wallet of man straight down the allee. Even so, that can not be more mistaken. richard mille replica navitimer watch duplicate are made to the very same specifications and also fine detail because genuine article. You would have to really scrutinize timepieces side-by-side to also take note of the slightest big difference. In reality, also a specialist might have difficulties critical the Breitling Navitimer replica from the unique.
Call Now Button