Gera reklama – parduoda. Tai yra faktas. Tačiau kaip atrodo gera reklama? Klausimas yra gana platus. Juk šiuo metu reklamos galimybių yra tiek daug, jos vis auga, plečiasi… Faktas, kad kur kas labiau dėmesio yra vertos skaitmeninės reklamos galimybės, kadangi ir vyresnio amžiaus asmenys keliasi į internetą, o jame pamatyti reklamas – ne tik yra kur kas paprasčiau, tačiau ir dažnai pačios reklamos – ne tokios erzinančios.
Jeigu esate verslas, kuris domisi inovacijomis ir nori koja kojon žengti kartu su naujausiomis galimybėmis – tokiu atveju šis straipsnis yra kaip tik Jums.
Aptarsime, kokios yra internetinės reklamos tendencijos 2023 metams ir kur jos link veda.
SEO – vis dar karaliauja
Nors SEO jau seniai yra vadinamas karaliumi, tačiau ir ateinančiais metais – vis dar užims gana aukštas pozicijas. Džiugu, kad vis daugiau verslų tai supranta. Ne tik dideli, kurie dažniausiai lengvesne ranka investuoja į reklamą, tačiau ir maži versliukai, kurie dažniausiai labai atsakingai vertina kiekvieną investuotą eurą.
Kodėl SEO reklama yra toks geras pasirinkimas ir kodėl ji vis dar ateinančiais metais bus „perkama“?
- Pirmiausia dėl to, kad tai yra reklama – ne reklama. Paprasčiausiai ji yra neįkyri, o tai dažniausiai nesukuria apie ją prastos reklamos vaizdo.
- Taip pat atlikus optimizaciją – puslapis ilgam laikui atsiduria kur kas aukštesnės pozicijose.
- Taip pat svarbu ir tai, kad ši reklama padeda pasiekti tikslinius klientus, o ne bet kokius žmones, kuriems galbūt net nerūpi tai, ką Jūs siūlote.
- Tai yra reklama, kuri apima ir puslapio arba elektroninės prekybos vietos sutvarkymą.
- Vertinant kainos ir kokybės santykį galima sakyti, kad SEO reklama yra vien pigiausių opcijų.
Žinoma, kad rezultatas būtų – reikia gero SEO specialisto. Kadangi šiuo metu internete galima rasti labai daug informacijos apie SEO, kai kurie verslininkai patys nusprendžia tvarkyti savo svetaines. Deja, rezultatas niekada nėra toks geras, o laikas bus sugaištas.
Dar daugiau dėmesio video
Kaip ir šiais metais, taip ir kitais vis dar daug dėmesio yra skiriama video reklamai. Žmonės ne tik kad nenori skaityti, tačiau dažnai ir tingi tai daryti. Jie siekia lengvo turinio, kuris juos pasiektų nieko nedarant. Video reklama – geriausias pasirinkimas. Žinoma, nebloga opcija yra ir nuotraukos, tačiau jos dažniausiai ne tokios išsamios kaip video, kurie gali labai trumpame įraše talpinti labai didelį kiekį informacijos. Žinoma, svarbu yra kokybė. Dėl to reklama bus efektyvi tik tokiu atveju, kai jis bus apgalvota ir tuo pačiu kai ją padarys geriausi šabo sferos specialistai.
Turinys, kuris įtraukia savo verte
Kad ir kokia reklama būtų pasirenkama, kad ir koks jos tipas, formatas, svarbiausia, kad ji turėtų kuo daugiau naudos. Sunku atsakyti, kas padeda kurti tokį turinį, tokią reklamą, kuri sulaukia daugiausia dėmesio. Išties, kai kurie pavyzdžiai rodo, kad sunku rasti tuos esminius raktus, kurie lemia, kad reklama bus sėkminga. Tačiau faktas, kad visada geros reklamos pasižymi vienu, tuo pačiu aspektu. Jos perduoda kokią nors žinutę. Jos perdavimo tipas gali būti labai įvairus. Lygiai taip pat kaip ir pati žinutė. Tačiau ji turi būti. Ir ne visada – lengvai pamatoma ir suprantama.
Google reklama – amžina klasika
Galiausiai, prie ateinančių metų klasikos sąrašo būtinai reikia pridėti ir Google reklamą. Kad ir kaip keičiasi skaitmeninio marketingo tendencijos, tačiau Google ads visada yra karalius, kuris padeda ne tik daugiau uždirbti, tačiau taip pat ir kur kas plačiau išplėsti tam tikro verslo vardą. Vėlgi, svarbiausia yra tinkamai apgalvota reklama, kuri geba pasiekti tikslinius klientus ir pateikti jiems tokią informaciją, kokios jie ieško. Taigi, tam tikra prasme – ši reklama irgi nėra reklama, nes jis tarnauja klientui.
Gera reklama yra karalius, kuris gali padėti bet kokiam verslui pasiekti daugiau. Svarbiausia yra imtis tokių reklamos metodų, kurie yra geriausi. Tokių, kurie konkrečiu metu yra pripažįstami kaip našiausiai, galiausiai, tokių, kurie nudžiugins rezultatais, kurie net pranoksta poreikius.